Microscop stereoscopic

1,673.00 lei 979.00 lei

Cantitate:

GTIN: 601-501 Cod produs: SMP-24L Categorie:

Descriere

Designul microscopului permite observatii confortabile pentru perioade mai lungi de timp, fara sa apara discomfortul datorat pozitiei de vizualizare. Datorita capului binocular, nu va aparea senzatia de ochi obositi ca in cazul microscoapelor monoculare. Optica acestui model este din sticla de calitate acoperita cu strat antireflex, asa incat imaginile sunt clare, iar culorile reale.

Aceasta serie de microscoape este perfecta pentru cercetari profesionale si observatii ocazionale ale biologilor, geologilor, bijutierilor, etc. Imaginea 3D a obiectului observat oferita de acest microscop va permite sa studiati obiectul in multe detalii si ii puteti masura dimensiunile cu o precizie fara precedent.

Acest microscop binocular are o distanta de lucru relativ lunga, de 57mm ce va permite sa studiati specimene plane, dar si obiecte mai mari.

Sursele de iluminare incluse permit utilizarea microscopului chiar si in intuneric. Becurile LED sunt economice si au o durata de viata mare. Pentru observatii si mai confortabile, puteti roti masa de specimene asa incat sa aiba partea de sus alba sau neagra, desigur exista doua lamele de prinderea obiectelor analizate.

Microscopul vine cu doua oculare WF10x si doua obiective de 2x si 4x.

Putere de mărire20x, 40x
Distanţă interpupilară60 mm
Postură vizualizare45° vedere inclinata
Distanța de lucru57 mm
Interval de focalizare40mm

Kitul include:

– microscop stereo

– cap binocular

– oculare WF10x

– obiective 2x si 4x

– LED 1W

– masa pentru specimene din sticla mata

– masa specimene cu doua fete (alb si negru)

Informații suplimentare

Greutate3.5 kg

Nu există încă comentarii.

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.